hoşgeldiniz

WEBSİTEME HOŞGELDİNİZ ARKADAŞLAR

12/31/2020

LİSE HİKAYEM


Merhaba Ben Hasancan Özen değerli okuyucularım bugün sizlere gerçek bir hikaye yazısı yazdım. umarım bu yazımı beğenirsiniz. Websitemi Takip etmeyi unutmayın arkadaşlar. aşağıdaki hikayemi okumanızı istiyorum. iyi okumalar diliyorum...

Ben Hasancan Özen 16 yaşındayım lise 10. sınıfa giden bir lise öğrenciyim. X Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde Muhasebe okuyorum. Okulumu ve sınıf arkadaşlarımı çok seviyorum. her tenefüste birlikte vakit geçireceğim eğlenceli arkadaşlarım var. birbirimize şakalar yapmayı ve Sınıfımızda uzun eşek oynamayı seviyorduk. 9. sınıfta tanıştığım Savaş bizim sınıftaydı. Savaş arkadaşım benim gözümde yeri vardı. Her gün birlikte eve giderdik, tenefüslerde, Beden derslerinde futbol, Basketbol oynardık birlikte yani arkadaşım savaşı çok seviyordum. Savaş Amasyalıydı Ben ise Tokatlıydım. Bizim sınıf çok eğlenceli bir sınıftı. Bazı Tenefüslerde olaylar olur bazı tenefüsler çok eğlenceli geçerdi. Okulumuzda kavga ve sigara içme olayları her okulda olduğu gibi vardı. benim arkadaş çevremdede sigara içen arkadaşlarım vardı. Ben sigara içmemeye Gayret gösteriyordum çünkü benim bir Futbol kariyerim var. Futbol benim için önemli bir spordur. Futbol oynamayı çok seviyorum. Her hafta cumartesi ve pazar günleri futbol antrenmanım var. ilerde yetenekli bir futbolcu olmak istiyorum.Okul arkadaşlarımdan Enes bizim sınıfın en bilgili öğrencisidir. Günlük hayatımızın haberlerini enes verirdi. Beden derslerimizde bazen hoca gelmezse kantin veya sınıfta vakit geçirirdik. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder